Campagne over de impact van vermoeidheid

Opladen voor mooie momenten

Overkoepelend campagnethema voor ondersteuningsprogramma's en partnerschips van Pfizer oncologie.

​'Kwaliteit van leven' en 'Wanneer ben jij op je best' zijn het uitgangspunt voor deze campagne. De ondersteuningsprogramma's gaan over werk, seks en vermoeidheid.

Mensen die ziek zijn, zijn vaak moe. En wanneer je moe bent, gaat het allemaal wat minder makkelijk, ben je minder blij en heb je er minder zin in. Je moet dus bewust omgaan met je energie-balans. Door vermoeidheid kan het verloop van de behandeling anders gaan dan verwacht. Mensen die in de zorg werken willen we daar bewust van maken.

Zien gapen, doet gapen. Wanneer je gaapt, merk je dat je soms toch wat vermoeider bent, dan je dacht. Sta stil bij je energiebalans.

De campagne was vooral zichtbaar op social media, advertenties in vakbladen en er was een beursstand tijdens een congres. Alles verwijst naar pfizer.nl/opladen waar de ondersteuningsprogramma's te vinden zijn.

Opdrachtgever

Pfizer

 

Expertise 

Concept  

Ontwerp 

Campagneconcept

Fotografie

Roos Koole

 

Jaar 

2021