Campagne over de impact van vermoeidheid
Opladen voor mooie momenten
Overkoepelend campagnethema voor ondersteuningsprogramma's en partnerschips van Pfizer oncologie.
'Kwaliteit van leven' en 'Wanneer ben jij op je best' zijn het uitgangspunt voor deze campagne. De ondersteuningsprogramma's gaan over werk, seks en vermoeidheid.
Mensen die ziek zijn, zijn vaak moe. En wanneer je moe bent, gaat het allemaal wat minder makkelijk, ben je minder blij en heb je er minder zin in. Je moet dus bewust omgaan met je energie-balans. Door vermoeidheid kan het verloop van de behandeling anders gaan dan verwacht. Mensen die in de zorg werken willen we daar bewust van maken.
Zien gapen, doet gapen. Wanneer je gaapt, merk je dat je soms toch wat vermoeider bent, dan je dacht. Sta stil bij je energiebalans.
De campagne was vooral zichtbaar op social media, advertenties in vakbladen en er was een beursstand tijdens een congres. Alles verwijst naar pfizer.nl/opladen waar de ondersteuningsprogramma's te vinden zijn.
Opdrachtgever
Pfizer
Expertise
Concept
Ontwerp
Campagneconcept
Fotografie
Roos Koole
Jaar
2021